Zakupione w naszym sklepie produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
PAMIĘTAJ - warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym (produkt nieużywany, czysty wraz z metką).
Zwrotom nie podlegają Suplementy dla koni oraz Środki do Pielęgnacji, co wynika z obowiązujących przepisów a przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo Koni!
Jak zwrócić produkt?
1. Jeśli zakupu dokonałeś / aś jako zalogowany klient skorzystaj z opcji zwrotu w Panelu klienta.
Zachęcamy do rejestracji bo w przypadku zwrotu czy reklamacji produktu znacząco ułatwi Ci to całą procedurę.
2. Jeśli dokonałeś / aś zakupu bez rejestracji, wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki i spakuj go wraz ze zwracanym towarem.
3. Zapakowany i zabezpieczony towar odeślij na adres:
Koński Sklep
ul. Duża 22
25-304 Kielce
e-mail: sklep@konski-sklep.pl
numer telefonu dla Kuriera: 790-866-804
UWAGA!!!
Zwroty nadane do paczkomatu lub innego punktu odbioru nie będą odbierane i zostaną zwrócone do nadawcy.
4. W dniu odebrania przez nas przesyłki otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem dostarczenia zwrotu do naszego Sklepu.
5. Zwrot należności za odesłany produkt zostanie przesłany w ciągu 14 dni roboczych od dnia wysłania do Ciebie maila potwierdzającego otrzymanie przesyłki.
- Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis Przelew24 pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tego serwisu.
- Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu.
7. Konsument/Kupujący pokrywa wszelkie bezpośrednie koszty zwrotu produktów (np. koszt nadania, opakowania, zabezpieczenia).