Wczytuję dane...
Prawo do odstąpienia od umowy

Reklamacje i prawo odstąpienia od umowy

Gwarancja i reklamacje

Pomimo sporadycznych sytuacji reklamacyjnych, dobrze jest wiedzieć, że w naszym sklepie internetowym mają Państwo taką samą gwarancję jak w sklepie klasycznym (stacjonarnym). W naszym interesie jest rozpatrzenie reklamacji jak najszybciej, więc nie musicie się Państwo obawiać, że procedura ta będzie trwałą dłużej niż jest to konieczne.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu odebrania przez Państwa produktu. Tak jak w sklepie stacjonarnym gwarancja na nasze produkty jest udzielana na okres 12 miesięcy. Odpowiadamy za wszelkie wady produktu, które pojawiają się tuż po otrzymaniu go oraz przez cały okres gwarancyjny. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamowane produkty są zawsze odsyłane do producenta w celu ekspertyzy oraz wydania opinii czy dane uszkodzenie podlega gwarancji.

Reklamacje

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu, najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury (paragonu) oraz opisem zawierającym powód reklamacji wraz z danymi do kontaktu (numer telefonu, adres email). Reklamacje można wysłać Pocztą Polską, przesyłką kurierską lub złożyć osobiście w naszym sklepie stacjonarnym. Reklamowany produkt musi być bezwzględnie czysty (uprany/umyty), podeszwa w butach również musi być czysta.

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny:



W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy jeśli towar nie jest już w sprzedaży, zwrócimy pieniądze przelewem bankowym na konto.

Doręczenie pocztą

KOŃSKI SKLEP ILONA KOPAŁA
ul. Duża 22
25-304 Kielce

Nad etykietą adresową (na kartonie/opakowaniu) dopisz: "REKLAMACJA"

Masz jakieś pytania? Napisz do nas:
e-mail : sklep@konski-sklep.pl